CAMPAIGNS PRODUCTS

Η δημιουργική στρατηγική της επικοινωνίας, εμπεριέχει τα επικοινωνιακά ευρήματα, τα οποία ουσιαστικά χρησιμοποιούνται ως όχημα, πρόσκλησης και πρόκλησης ενδιαφέροντος προκειμένου να ενισχύσει την σχέση προϊόντος ή υπηρεσίας, κατ επέκταση επιθυμίας αγοράς προϊόντος΄


Ο σχεδιασμός της καμπάνιας αντικειμενικά προσαρμόζεται σε επιμέρους μέσα, και μορφές με συνδετικο κρίκο τη μάρκα, το μήνυμα  και το προϊόν.


Η διαφημιστική καταχώρηση, είναι το πρώτο ζητούμενο. Από εκεί και περα οι προσαρμογές στη μορφή, οφείλει να ενταχθεί σε ενιαίο προγραμματισμό  αναπαραγωγής.


Οι υπηρεσίες που παρείχε ο ζωγράφος στο αντικείμενο της δημιουργικής στρατηγικής, εξ εμπεριείχαν και τις εικαστικές υπηρεσίες, μιας και ήταν ήδη εικαστικός.


Δείτε μερικές από τις καταχωρήσεις που σήμερα εχει στο αρχείο του και σχεδιάστηκαν την προηγούμενη δεκαετία για λογαριασμό της μεταποιητικής βιομηχανίας

Περισσότερα δείτε στο pdf -->