Τα λογότυπα και τα σήματα, ο σχεδιασμός τους, η ανάπτυξη τους, οι εφαρμογές τους στην ανάπτυξη της εταιρικής ταυτότητας, ήταν ένα από τα βασικά αντικείμενα του έργου του.
Είναι σε όλου γνωστό ότι ζούμε σε μια βαθιά ανταγωνιστική καπιταλιστική αγορά, Η εικόνα των εταιριών προς τα έξω, είναι πολλές φορές πιο σημαντική ακόμη και από την Ιδια τους την βιομηχανική υπόσταση.
Στην βιομηχανία και δει στη μεταποιητική βιομηχανία, οι αλλαγές στην παραγωγική τεχνολογική διαδικασία ωριμάζουν αργά. Το βάρος δινόταν κυρίως στην παραγωγή και κατά δεύτερο στην εικόνα. Πράγμα που σημαίνει ότι η επικοινωνιακή δυναμική που αναπτύχθηκε την προηγούμενη 20 ετία στην επικοινωνία της βιομηχανίας, οφειλόταν κυρίως στην διαμόρφωση εικόνας για θετική φήμη στη διαδικασία άντλησης κεφαλαίων από το χρηματοπιστωτικό σύστημα και το ΧΑΑ, κυρίως από τις μεγάλες κυρίως βιομηχανίες
Τα σήματα, τα λογότυπα, ήταν το πρώτο ζητούμενο
Αν και το σήμα φαίνεται τόσο απλό, τα λογότυπα στο σχεδιασμό απαιτούσαν βαθύτερη γνώση του προϊόντος που παρήγαγαν οι εταιρείες, να συνδυάσεις τα ποιοτικά χαρακτηριστικά, το παραγωγικό αντικείμενο, την δυναμική, προσδίδοντας στη μορφή αναγνωρισημότητα στο κοινο που απευθυνόταν η εταιρεία και το προϊόν.
Δείτε ένα ελάχιστο δείγμα, μιας επίπονης εργασίας από τα εκατοντάδες λογότυπα που σχεδίασε ο ζωγράφος τα οποία συναντάται πολύ στην καθημερινότητα σας
Περισσότερα δείτε στο pdf -->